Updated: November 22, 2016, 6:28 PM ET

ESPN Corrections

At ESPN, our reputation and credibility with viewers, readers and listeners are of paramount concern. While our goal is always to be accurate and fair, occasionally we will present an erroneous assertion of fact. Significant errors of fact will be corrected in a clear and timely manner, with appropriate prominence.

Correctable errors involve a significant factual mistake, or materially change the implication or connotation of the reporting. This policy is not intended to cover inconsequential factual errors, such as minor statistical mistakes, inadvertent and immaterial misidentifications, minor inaccuracies in a developing story or font errors that don't impair the viewers' understanding of a story.

Each unit at ESPN -- such as Studio, Remote, Magazine, Radio, ESPN.com and other networks -- will implement this policy in a manner applicable to its medium. Corrections of significant factual errors across all media, as warranted, will be posted on ESPN.com's corrections page for a period of time.

ESPN produces 24/7 programming and services, across many platforms and under fierce deadline pressures. Mistakes are inevitable. A meaningful policy for correcting significant errors will engender trust with viewers, listeners and readers. ESPN's willingness to correct mistakes, as necessary, is directly proportional to our credibility with our audiences. ESPN will regularly review and amend the policy as warranted.

Submit a Correction | Report a Bug | Submit Feedback

Will Allen photo

November 22, 2016 6:20 PM

A Nov. 21 story on ESPN.com had an incorrect photo of Will Allen in it. The story is about a former NFL cornerback, not safety Will Allen, who last played for the Pittsburgh Steelers. The photo has been removed and replaced. Updated story

David Ortiz and Yankees catcher

September 28, 2016 3:18 PM

A Sept. 27 Associated Press story on ESPN.com incorrectly identified Gary Sanchez as the Yankees catcher whose frequent mound visits irked Red Sox designated hitter David Ortiz. Updated story

Amar'e Stoudemire's retirement

July 29, 2016 5:26 PM

A July 29 story on ESPN.com mischaracterized Amar'e Stoudemire's intent to close out his career with the Phoenix Suns. Clarification

Clarification on NBA Podcast

July 28, 2016 11:06 AM

In a July 26 podcast, ESPN's Royce Young said he misspoke while discussing Russell Westbrook's belief that Kevin Durant would stay in OKC. Clarification

Nelson Agholor agent

June 10, 2016 4:14 PM

A June 10 story on ESPN.com incorrectly identified the current agent of Nelson Agholor. Updated story

Jalen Ramsey knee injury timing

May 20, 2016 11:46 AM

A May 19 story on ESPN.com had an incorrect timeframe for Jacksonville Jaguars cornerback Jalen Ramsey's knee injury. Ramsey suffered the injury the week of May 16 during Phase 2 of the team's on-field workouts program, not during its minicamp/orientation. Updated story

NFL and Keenan Reynolds

May 13, 2016 3:38 PM

A May 13 story on ESPN.com did not completely detail the approval process for Baltimore Ravens draft pick Keenan Reynolds to play in the NFL. Final approval must come from the Secretary of Defense. Updated story

Lynch photo

May 12, 2016 3:27 PM

A photo in a May 8 story on ESPN.com identified another player as Minnesota basketball player Reggie Lynch. The incorrect photo has been removed. Updated story

Jackie Robinson's contracts

April 13, 2016 4:54 PM

An April 10, 2016, story on ESPN.com incorrectly reported that entrepreneur Mykalai Kontilai said he had letters from Jackie Robinson's widow, Rachel, and the Jackie Robinson Foundation supporting the authenticity of contracts Robinson signed with Brooklyn and Montreal. Instead, Kontilai, who owns the contracts, said he had letters from those parties supporting the documents' sale. Updated story

Brianna Butler's father

March 29, 2016 11:15 AM

A March 27 video caption on ESPN.com incorrectly noted the father of Syracuse women's basketball player Brianna Butler. Butler's father, David, did not play professional basketball. Updated video

Deflategate clarification

March 3, 2016 8:21 AM

A Jan. 21, 2015 story on ESPN.com reported, citing sources, that 11 of 12 footballs were underinflated by 2 pounds per square inch during the New England Patriots' win over the Indianapolis Colts. Additional reporting clarified that 11 of the 12 balls were significantly underinflated, ranging up to 2 pounds per square inch. Updated story

Wrong photo

February 12, 2016 3:24 PM

A Jan. 22 ESPNFC.com included an incorrect photo. The photo should have been of Sheikh Salman bin Ibrahim Al Khalifa of Bahrain. Updated Story

Mickelson match timeline

January 16, 2016 4:55 PM

A Jan. 16 ESPN.com story incorrectly noted the timeline of when a match between Phil Mickelson and Ryan Ruffels occurred. Mickelson had previously been an assistant coach at Arizona State and had in the past tried to convince Ruffels to play for the Sun Devils. Updated story

FIFA alert

January 13, 2016 12:04 PM

A Jan. 13 alert sent by ESPNFC was sent out with incorrect wording. The alert should have said: "FIFA: Argentina, Chile, Mexico, Peru and Uruguay fined for anti-gay chants by fans."

Pistons preseason schedule

August 24, 2015 10:23 PM

An Aug. 21 post on ESPN.com's Detroit Pistons team page incorrectly linked to the team's 2015 preseason schedule. The schedule has yet to be released. Pistons team page

ESPN TOP HEADLINES

SPONSORED HEADLINES